SAP hybris Cloud for Customer

Go Beyond CRM

Bądź zawsze gotowy na wyzwania, jakie stawiają Twoi Klienci.

Zwiększ synergię działań Twojego zespołu w zakresie pozyskania klienta, sprzedaży, obsługi serwisowej oraz komunikacji przez media społecznościowe. SAP hybris Cloud for Customer (C4C) to system do zarządzania relacjami z Klientem (CRM) i nie tylko. Każda z trzech aplikacji C4C przyczynia się w swoim zakresie funkcjonalnym do realizacji strategii angażowania Klienta. Są innowacyjne, lekkie i mobilne. Można je obsłużyć poprzez przeglądarkę internetową oraz urządzania mobilne (on-line i off-line).

Jaką korzyść z tego będę miał?

ico_sprzedawaj-madrze

Sprzedawaj mądrze

SAP hybris Cloud for Sales to rozwiązanie dla wszystkich skoncentrowanych na efektywnych działaniach sprzedażowych, a nie na formalnościach. Celem jest mądra, efektywna i duża sprzedaż. Zawsze wtedy i tam, gdzie Klient potrzebuje.

ico_dzialaj-wielokanalowo

Działaj wielokanałowo

Wgląd 360° i możliwość komunikowania się z Klientem wielokanałowo pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb Klienta i dostosowanie się do jego potrzeb.

ico_angazuj-spolecznosc

Angażuj społeczność

Nareszcie media społecznościowe jak Facebook czy Twitter będą integralną częścią strategii pozyskiwania czy obsługi Klienta. Dzięki integracji tych rozwiązań organizacja może łatwo śledzić i działać w Social Media, tak aby angażować społeczność.

SAP hybris Cloud for Sales

Wspomaga obsługę całego procesu pozyskania Klienta i utrzymania z nim relacji w celach handlowych. Pozwala na gromadzenie takich informacji jak: baza Klientów, Kalendarz, Szanse sprzedażowe, Prognozy, Raporty itp. Jest niezastąpionym narzędziem zarówno dla terenowych jak i stacjonarnych pracowników.

SAP hybris Cloud for Service

Pozwala na sprawne, spójne ze strategią firmy zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi przychodzącymi z różnych źródeł: mail, telefon, www, chat czy media społecznościowe. Dodatkowo dedykowana aplikacja mobilna pomaga serwisantom w terenie.

SAP hybris Cloud for Service

Pozwala na sprawne, spójne ze strategią firmy zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi przychodzącymi z różnych źródeł: mail, telefon, www, chat czy media społecznościowe. Dodatkowo dedykowana aplikacja mobilna pomaga serwisantom w terenie.

SAP hybris Cloud for Social Engagement

Bezpośrednia integracja z Facebookiem oraz Twitterem pozwala na szybką i łatwą pracę całego zespołu. System przede wszystkim ułatwia utrzymanie wspólnej strategii w komunikacji z Klientem poprzez media społecznościowe oraz pozwala na określanie zmian w nastrojach Klientów i percepcji organizacji w mediach społecznościach. Dzięki czemu oferta będzie zawsze dostosowywana do aktualnych preferencji Klienta. Ma to szczególne znaczenie w działaniach B2C Czy B2B2C.

Zobacz też inne nasze rozwiązania

Porozmawiaj z nami
o Twojej firmie

Zadzwoń

801 700 SAP

Zostaw numer,
a my oddzwonimy


Formularz kontaktowy





Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter,
i zawsze bądź na bieżąco.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
ErrorHere